2009年12月10日木曜日

今朝のサイクリングは景色以外はチョベリバ(ちょっっと古いかも・・・)でした。

CycleSportsBlogへの訪問有難うございました。

今朝は雨の間を縫って2時間ほど走ってきました。
走り始めの頃、都心部では真っ暗でしたが、
丁度海岸線では雲も抜けた感じで良い雰囲気でした。
ただ、雨上がりだったので、水ハネがバシャバシャと・・・・ブレーキは利かないし・・・泥んこになって帰宅。
朝シャンして今日もスタートです。
良い一日にしたいですね!
今日も一日頑張ります。

今朝の走行距離 45km


今朝のサイクリングの時に何となくセリーヌディオンの歌声を口ずさんでいました。
・・・・と言う訳で今日はセリーヌディオンの特集です。
皆さん、どうぞ良い一日を・・・・・

Celine Dion - Titanic (LIVE)


A perfect song

To Love You More by Celine Dion


Celine Dion featuring Taro Hakase (* for Taro's 10th anniversary in Las Vegas August 2006)

セリーヌ・ディオン&葉加瀬太郎


TO LOVE YOU MORE

Celine Dion - Because You Loved Me lyrics


Celine Dion - Because You Loved Me Lyrics HI! I use program ProShow Gold for my video.. www.photodex.com but now ...i find ProShow Producer ;) it's better!!! On the site can find many trainings or demos www.photodex.com and.. finally you can looking at the contest (videos of the winners) www.photodex.com Enjoy!

Celine Dion - My Heart will go on セリーヌディオン-マイハートになる


Celine Dion - My Heart will go on

Celine Dion-Oh Holy night


Celine Dion singing Oh Holy Night.

Celine Dion - Happy Christmas (War Is Over)


Celine Dion's version of John Lennon's song.

Celine Dion To Love You More


Celine Dion To Love You More

Celine Dion - Because You Loved Me


Esse vídeo me faz lembrar de momentos especiais.... Todas as vezes que ouço, sinto uma sensação muito agradável !!!

ALL BY MYSELF - Celine Dion (with Lyrics)


She's beautiful, talented, and--corny as it sounds--seems really nice. This is probably the most amazing cover of any song ever made.

0 件のコメント: